10 Mayıs 2013 Cuma

O gün.... yeni hayatın ilk günü !



Hergün şükrettiğim bir zamanda oldu gelişin
Aşılama için hormon testlerim yapıldı çok da hatırlamak istemeyeceğim bir HSG deneyimi yaşadım ve bana adet oldugun gun gel dediler merkezden 
İlk etapta aşılama denenecekti olmazsa tup bebek ,hormonlar hormonlar bir suru işlemler 
Korkuyordum 
Beklemekten ümit etmekten acı çekmekten
Bir taraftan da  zaman kaybettiğimizi farkedip adım attığımız için seviniyordum çünkü şansımız artacaktı bebek sahibi olmak için 
Böyle karmaşık duygular...
O gunun gelmesini beklerken o gun gelmedi gecikmiştim 
Test yapmak istemiyordum 
6gun kadar acaba acaba diyerek bekledim 
Eşime sordum sence test yapmalı mıyımm
Bekleyelim dedi sanırım o da uzulmemi(zi)istemiyordu , 
Dışarı çıktım ve testi aldım 
Eve geldim ve tataaaaaa gozlerime inanamadım 
Eve geldim ve gozlerime inanamadım arasında geçen sure çok kısa ama benim için saatler gibiydi
Ağladım ağladım gulumseyerek ağladım 
Hep eşime nasıl haber vereceğimi düşünürdüm yemek  mi vs ama yuzyuze soylemeyi çok isterdim o anda yuzunu gormek, ama ben dayanamadım ki
Telefon açtım ağlayarak
Beni dinlemedin değil mi  dedi herzamanki gibi :)


Yani 27 şubat gunu çok sevdiğim bir gundur  
Hergun her aklıma geldiğinde şükürler olsun diyorum bizi daha fazla bekletmediğin için 

 Umarım sağlıkla gelirsin seni çook merak ediyoruz 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder