18 Eylül 2013 Çarşamba

Bebek sekerimiz ve kapı susumuz

Blog dunyasina girmemle ihmal etmem bir olmus ,aferin bana
Tabii araya yaz tatili ,sıcaklardan bunalmıs hamilelik halleri girince bunu normal karsılayabiliriz :)
Oncelikle bir önceki postuma bakarak soyleyebilrim ki bebek sekerlerim o yapmaya calistiklarimdan hicbiri olmadi. Ben onların pdf lerini etsyden almıstım cıktıların alınca beklediğimden buyuk oldular ve katlarından kıvırdığımda kıvrılan yerlerinin yıprandığını gördüm ve içime sinmedi benim yaptığımı yapmak isteyenlere tavsiyem macera aramayın :) ya yaptırın yada bebek şekeri malzemeleri satan bir yere doğru yola çıkın :)
Ben ikincisini sectim izmir kemeraltinda imaj diye biryer var hem ekonomik hem istediğiniz gibi tasarım yapabilirsiniz , ben açıkcası heryerde gordugum objelerin dışında kutu yapmak istemistim istedigim gibi de kutu buldum 



Bizim şekerimiz bu şekilde ,içime de sindi

Kapı susunu elfony nin blogunda gormustum farklı olarak bir pelur kagıdıı 4 eşit parçaya boldum daha ufak bir pom pom elde ettim 

Kağıdı 4 eşit parçaya boluyoruz ,ust uste koyup  yelpaze yapar gibi kıvırıyoruz ortasindan katlayip iple bagliyoruz,kenarlarınımakasla yuvarlıyoruz 2numaradaki gibi, son olarak katları tek tek açıyoruz ve fin!






Ve bu da kapı susumuzun bitmis hali 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder