13 Temmuz 2013 Cumartesi

Bebek şekeri mevzuları


            Mevzu diyorum mevzu çok uzun :)
            Ben kimselerin şekerini beğenmedim aklımda olanı hayata geçiririm sandım yaptıklarımı herkes çok beğendi ama ben yinede karar vermiş değilim ne olacak bu halimmm
            İsim bulmayı bırak şekere bile karar veremiyorum ahh
             Daha dunyaya gelmeden herşeylerine çok özeniyoruz ,elimizden gelenin en iyisi en guzeli en içimize sineni olsun istiyoruz.
              Hayırlısıyla sağlıkla dunyaya gelsinler tum bebekler asıl önemli olan o ama insan çok özeniyormuş yaa.Her zaman soylediğim gibi Allah isteyen herkese ,bekleyen herkese nasip etsin inşallah....
               Ben aylarca şeker araştırdım fotoğraflar kopyaladım ona bunu ekledim kişiselleştirmeye çalıştım şuanda elimde üç dört tane alternatif var ama karar veremedim.Normalde çok kararsız değilimdir ne oldu bana ?? Hep hamilelik yuzunden :)))
               Yaptıklarımın bir kısmını instagramda paylaştım bir kısmını fotoğraflamadım henuz
 Mesla şunlar var

   

Taslaklardan bazıları bunlar nasıl sizce ???


Bilemedim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder