12 Temmuz 2013 Cuma

3.trimester a doğru

             Merhaba!!
             İlk 3ay bittikten sonra hem psikolojik hemde bedensel olatak rahatlayacaksın demişlerdi doğruymuş gerçekten de 12haftadan sonra bende bir hareketlilik bir ordan oraya koşturma inanamadım ,eşim hamile kalmadan once bu kadar ortalıkta koşuşturmadığımı iddia etti ne nankor adam 
              Ben 6 gun çalışırken evin herşeyine kendim koşturuyordum niyeyse :) senin havan kime değil mi kendini kime ispatlıyorsun .... Hiçbir zaman kendimi ağırdan satmayı beceremedim aahhhh

              Neyse ilk 3 ay bittince diyorduk birden hareketlenme oluyor ancaaakkk o ikinci trimester in son zamanları artık son 3 aya yaklaştığınızda hafif hafif zorlanmalar başlıyor . Mesela geçen gun ayaklarım şişti ve şimdiden bu kadar şişerse son aylarda ne olur diye korktum ,hem çok komikti hem ürkütücü sanırım 2 gun kadar surdu şimdi eskisi gibi normaller sanırım o gun su içmedim tuzlu yedim falan ... Ayrıca eskisinden daha kolay yorulmaya başladım hamilelikten midir sıcak ve izmirin aşırı nemli havasından mıdır bilmiyorum artık çabuk yoruluyorum o yuzden onumuzdeki hafta başlayacak tadilat maratonundan korkuyorum 
                Son aylara kalmayacak olması açısından guzel olup bitecek ama yine de gozum korkuyor 

                 Cinsiyetimizin belli olmasıyla bebek şekeri denemelerim başladı ... Sanırım bazı konularda fazla mukemmelliyetçiyim mi desem benim de emeğim olmasını istediğimden mi desemm şekerleri kendim yapmak istedim...piyasadaki biberonlu emzikli şekerlerden farklı tarzda birşeyler denedim omuzdeki gunlerde paylaşırım 

                  Bu arada isim bulamadık hala ... İsim bulsak vereceğim birkaç siparişim var :) ahşap harflerden isim ve harfli yastık gibi wuhuu ama once isim bulmalı 

   
       


2 yorum:

  1. aynen dediğin gibi 3. trimester bitince ani bir rahatlama oluyor ama çok uzun sürmüyormuş o :/ bende onu anladım bu hafta.. hatta bunu yazdım bile daha yayınlamaya zamanım olamadı :) neyse çoğu gitti azı kaldı :) isim mevzuu erkek olunca daha da zor sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek olursa kolaydı eşimin babasının adı olacaktı yanına da bir suru isim aklımdaydı :D ama kıza bulamıyorum bulsam da vezgeçiyorum napıcam bilmiyorum yaa ciddi sorunmuş :))
      Az kaldı çok şükür evet tadilat alışveriş tatil derken cabuk geçecek ve anlamayacağız inşallah

      Sil