2 Temmuz 2013 Salı

Son zamanlarda biz

Uzun zamandır yazmamışım sanki çok yogunum da :)) malum evdeyim bir suredir ,çalışsam nasıl geçirirdim hamileliğimi hiç düşünmek istemiyorum ... Şirketten şirkete değişir tabii ama ...
Sonunda bebeğimizin cinsiyeti belli oldu :Kız :)
İlk gunden beri içime doğmuştu
Göbeğimin yayılmadan dik gitmesine ,doktorumuzun ilk kontrolde erkek olabilir demesine rağmen KIZ :))
Sağlıkla dunyaya gelsin inşallah cinsiyeti muhim değil erkek de olsa kız da olsa biz onu zaten çok çok sevecektik. Ama ikimizin de içinden geçen kızdı Allah gonlumuze gore verdi ... 




Kızımızın geleceğini öğrenmemizle kendimizi alışverişe atmamız bir oldu ama biz acemi anne baba şaşkın şaşkın bakınıp ne alacağımızı neyden ne kadar alacağımızı bilemediğimizden ilk alışverişimiz emzik , önlük ve o goz yakmayan tarzda satılan maşrapalardandı 

Ertesi gun tecrubeli bir arkadaşla liste yapıldı ve mothercare indirimine denk gelen bir alışverişle Annneanne sponsorluğunda gerçekten kullanılabilecek şeyleri almayı başardık :)


Şimdi sırada bebek şekerlerimiz var ... Oda hazırlanması ,alışveriş,evde tadilat hep son aya geleceğinden şeker gibi keyifli bir işi bugunlerde halletmeyi dusunuyorum o kadar tatlı fikirlerin var ki bu işi yapabilirim 

İsim konusu çok zormuş ... Çok beğendiğim isimler var ama aklımda tek bir isim yok malesef

Araştırmaya devam ediyorum ,önerilere açığım

Bir gun harika diye beğendiğim bir isim birkaç gun sonra çok da harka gelmiyor  mesela offf

Aden,mila,bade,alya,mira,lila,lina,ela,eva,cansın,talya ... hepsi de çok minnak isimler :) çok tatlılarrrr


Hamileyken giyinmek ayrı bir dert çünkü tshirt almak istersiniz heryerde o sarışın ve mavi gozlu( nedenseeee) bebek kafalarının olduğu şeyler gorursunuz 
Ben tayt , çok dar olmayan tshirtlerim  ,onceden var olan elbiselerle bugune geldim

Son gunlerde ise Lcw den hamile şortu aldım ,defactodan hamile tshirt ve mothercare den hamile tshirt dışında 'hamile' reyonundan birşey almadım
Çok para harcamak istemiyorum hamile kıyafetlerine açıkçası 

Arkadaşlarınızın sizden önce çocuk sahibi olmaları sizin çok işinize geliyormuş anladım 
Bebekken kullanılan eskimeyen bir daha kullanılmayacak olan eşyaları size vermeleri listenizin hafiflemesi açısından çok iyi  oluyor .. 
Mesela bize neredeyse hiç kullanılmamış telsiz ,biberon ısıtıcı,parkyatak ,yogurtmakinası vs geldi çizzz listeden :)

Şimdilik bu kadar görüşürüz !



2 yorum:

  1. Benden bir isim onerisi : Elfin

    Bayiliyorum bu isime! Ingilizce anlami elflere ait demek. Gerci bircok anlami bulunuyor kelt mitolojisinde peri demek. Cerkezce'de de bin yil yasayan guzel demek imis. Arapca anlami ise pek bir sey ifade etmese de 1000 demekmis :)
    Hem ilerde yurtdisinda yasayacak olursa da sorun yasamaz, soylenmesi oldukca kolay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa hiç duymamıştım çok ilginç ve anlamları da guzelmiş :) teşekkur ederim öneri için
      Karar vermek çok zormuş

      Sil